Čtení - články autora Radim Kříbek

Celkem bylo nalezeno 5 článků. Zobrazeny jsou články 1 - 5.

Mexico, Guatemala, Belize: Dovolená pomalu končí - nasněžilo, potkáváme Helmuta, Teotihuacan o slunovratu, chodíme a jezdíme po Mexico City, předodletový den, letíme směr Londýn, zase zpět v Praze

Mexico, Guatemala, Belize: Cesty, památky, vedra… - vodopády Aqua Azul, Palenque, naše skupinka se dělí, koupání v oceánu, nejstarší strom ve střední Americe, noční Oaxaca, hurá k sopkám, trpíme výškovou nemocí

Mexico, Guatemala, Belize: Belize a opět Mexico - hoří nám motor, Belize City, plavba na Kay Corker, vražedná vedra a kokosové ořechy, šnorchlování na korálových útesech, přejezd zpět do Mexika, spíme na nádraží v Chetumalu, Tulum, památky v Cobá, cenoty, Chichen Itzá, Merida, Uxmal

Mexico, Guatemala, Belize: Cestování do Mexika - Pro většinu z nás nejdelší den v roce. Má 31 hodin a program nabitý. Začíná u Jardy na pokoji a vede přes Londýn, Grónsko, Kanadu, USA až do hotelu Uxmal v centru Mexica City, kde se v 23.00 večer ukládáme k vytouženému spánku. Doma mají již o 7 hod. více, tedy 6:00 ráno. Přiznávám se k určitým obavám, které jsem pociťoval před nástupem do Boeingu 747-400 na letišti v Heathrow. Během letu jsem se výhledy z okna od oněch obav zcela oprostil. Obloha se pod námi roztáhla nad Grónskem a tak jsme mohli pozorovat z výšky 10 km jeho ledovou pustinu. Po moři oddělujícím Grónsko od Labradoru plují několikasetmetrové kry a překvapuje mě i reliéf celého labradorského poloostrova. Vpravo se přibližuje Hudsonův záliv a pak již jižní Kanada. Po přeletu Michiganského jezera fotíme Chicago z ptačí perspektivy a o několik set kilometrů jižněji mizí sněhová pokrývka. Ten had, klikatící se napravo to je Mississippi a teď to město dole pod námi, to je New Orleans.

Mexico, Guatemala, Belize: Guatemala - banditi a sopky, plavba přes jezero Atitlán, Antigua, Guatemala City, banánové plantáže Del Monte, Livingstone a koupání v moři, návštěva Tikalu